Support
Jij wilt toch kunnen vertrouwen op directe ondersteuning als dat het hardste nodig is?
Daarom is onze technische dienst 24 uur per dag beschikbaar voor het oplossen van verstoringen in je security management omgeving.
Onze technische dienst wordt als tweede lijn ingezet voor het ondersteunen bij het verhelpen van verstoringen aan de technische beveiligingsinstallaties waarvan de onderdelen door ons geleverd zijn. Of dat nou hardware of software is, maakt niet uit.
Tweede lijn inzet houdt in dat er eerst contact is geweest met jouw service installateur of de installateur van het systeem. Is er specialisme nodig, dan kan hij om ondersteuning vragen bij ons. Samen met de installateur gaan wij op onderzoek uit en zorgen wij dat uw systeem zo snel mogelijk storingsvrij is.
Tijdens kantoortijden helpen wij jouw bedrijf en de installateur met het oplossen van vraagstukken via onze helpdesk. De helpdesk medewerker verleent telefonisch of remote support. Lukt het niet om het probleem op afstand op te lossen? Dan schakelt hij een engineer in die op locatie komt. Afhankelijk van de gemaakte afspraken kan er al binnen 4 uur een engineer op de stoep staan.
Ben je missie kritiek of wil je 24/7 kunnen rekenen op onze ondersteuning binnen een vastgestelde reactietijd, geen probleem. Wij gaan met je in overleg voor het opstellen en afsluiten van de SLA (service level agreement).